Opzet digitale productvisie & conceptontwikkeling voor Schiphol Cargo

Schiphol
Vergelijkbare cases

Wat is de situatie?

Wat belemmert de doorbraak?

Wat is de aanpak?

Na een korte analyse begin ik pragmatisch. Wie zijn de stakeholders in de keten? Wat zijn hun belangen? En hoe kunnen we een daaraan dienende een propositie bouwen?

Om daar een beter beeld bij te krijgen, organiseer ik een aantal value discovery sessies. Daarbij inventariseer ik wensen, belangen, kansen en risico’s.

Met een klein aantal spelers besluit ik een coalitie te vormen. Daarmee doen we een aantal sessies om de waarde propositie boven tafel te krijgen.

Deze werk ik uit in landingpage zodat ik de propositie kan testen. Ik ontwikkel de user-flows en maak een globaal app ontwerp. Dat lever ik op als clickable prototype.

Hoe ziet dit groeitraject eruit?

Hoe verloopt de realisatie?

Wat zijn de concrete resultaten?

Meer case studies

SNS Bank

Transformatie e-commerce afdeling nederlandse bank

Fundcoach

Professionalisering marketingteam online beleggingsplatform

Versterken verkoop- en distributiekracht adviseurs bank

Hoe marketing een goed product nóg beter maakt

VanDorp

Begeleiding nieuwe corporate website

Regiobank Doelbeleggen

Geslaagde marktintroductie & migratie particulier beleggingsproduct

Versterken verkoop- en distributiekracht adviseurs bank

Durasolar

Fundament marketing & digitalisering bij techbedrijf

Interpolis-Ecommerce

De opbouw naar een full-stack online marketingteam

Lanceren van Online Sparen & Nationale Nederlanden Bank

Meer case studies

Versterken verkoop- en distributiekracht adviseurs bank

Durasolar

Fundament marketing & digitalisering bij techbedrijf

Succesvolle retentie-campagnes & projecten bij telecombedrijf

Opbouw B2B marketingteam nederlandse energieleverancier

Lanceren van Online Sparen & Nationale Nederlanden Bank

feyenoord rotterdam logo
Feyenoord

Nieuwe propositie & acquisitie proces Eredivisie voetbalclub

Bagbooking

Hoe je commercieel succes boekt met slimme rebranding

Succesvolle retentie-campagnes & projecten bij telecombedrijf

Marketing professionalisering bij online beleggingsplatform

Propositie ontwikkelen & professionalisering marketingteam

Christiaan

Interesse?

We vertellen je graag meer over de mogelijkheden. Kies een tijdstip in je agenda voor een online meeting.
Of bel 0348 342 138
De Nieuwe Marketingmanager